Local SEO wykorzystuje również konkretny rodzaj słowa kluczowego-słowo kluczowe long-tail, które stoi w bezpośrednim kontraście do standardowych słów kluczowych head.

Chociaż słowa o długim ogonie są mniej konkurencyjne niż słowa główne, odgrywają ogromną rolę w lokalnym SEO. Służą one jako główny wskaźnik, który użytkownik aktywnie chce zaangażować się w lokalną firmę. Na przykład, który z poniższych pokazów pokazuje użytkownika gotowego do zjedzenia niektórych hamburgerów i frytek:

"restauracje burger”

"burger restauracje w promieniu pięciu mil”

Możliwość, że druga osoba przejdzie przez drzwi Twojej firmy jest znacznie większa niż pierwsza. Nawet jeśli słowa kluczowe o długim ogonie mogą nie pojawiać się tak często w wyszukiwaniu, gdy zrobią coś, co będzie możliwe do zaskarżenia.

Dodatkowe wskazówki dotyczące badania słów kluczowych obejmują używanie modyfikatorów do rozszerzania pomysłów lub kierowanie ich do szerszej lub bardziej konkretnej grupy odbiorców w zależności od słów kluczowych. Nasza restauracja burger oferuje idealny przypadek, ponieważ może działać kilka różnych modyfikatorów.

Użyliśmy już modyfikatora "best", ale rozważmy również coś w rodzaju "tanie hamburgery i piwo" lub " tanie hamburgery i frytki.”

Buduj Lokalne Cytaty

Lokalne Cytaty to po prostu ogłoszenia biznesowe w katalogach internetowych. Były one nieodłączną częścią marketingu internetowego od czasu pojawienia się Internetu i stanowią istotny składnik czynnika wyeksponowania w lokalnym marketingu wyszukiwania.

Chodzi o to, aby uzyskać spójne szczegóły drzemki tak daleko w całej sieci, jak to możliwe. Istnienie tych informacji doda trochę uprawnień do istniejących informacji Google Moja Firma. Gdy wystawisz swoją firmę na tych stronach, Google podskoczy Ci w górę rankingu.

Przykład pięciu lokalnych cytatów dla lokalnego SEO w USA

Oto 5 przykładów lokalnych katalogów:

1.Yelp.com

Zrzut ekranu strony głównej Yelp

2. Yellowpages.com

Zrzut ekranu strony głównej Yellow Pages

3. Express Update

Zrzut ekranu strony głównej Express Update dla lokalnego SEO w USA

4. TomTom - bo nie każdy korzysta z Apple czy Google Maps!

Zrzut ekranu strony głównej TomTom dla lokalnego SEO w USA

5. Foursquare

Zrzut ekranu strony głównej FOURSQUARE dla lokalnego SEO w USA

Pamiętaj, że nie każdy korzysta z Google, aby szukać produktu lub usługi.

Teraz ta część jest ważna!

Zapewnienie spójnych danych NAP (nazwa, adres i numer telefonu) w różnych katalogach i kanałach mediów społecznościowych oznacza, że Twoja firma nie może zostać pominięta, bez względu na to, jak potencjalni klienci zdecydują się cię znaleźć.

Podczas wyświetlania listy w wielu katalogach upewnij się, że wprowadzone informacje są dokładnie takie same dla wszystkich z nich. Jeśli nie, pomylisz algorytmy wyszukiwarek, a oni obniżą Ci rangę kary.

Sprawdź dwukrotnie, czy Twoje dane NAP są takie same we wszystkich katalogach, Twojej witrynie i wszelkich odpowiednich witrynach i agregatorach stron trzecich.

Równie ważne: aktualizowanie informacji biznesowych!

Co jakiś czas wykonuj nap lub audyt cytatowy. Najprostszym sposobem na to jest użycie narzędzia moz ' s citation checker. Przeszukuje sieć pod kątem odniesień do Twojej firmy i flaguje przypadki, w których informacje są brakujące lub niespójne, co oznacza, że możesz od razu je naprawić.

Obraz z Gyazo

Możesz również budować cytaty, aby poprawić swoje lokalne SEO za pomocą katalogów niszowych. Pozwalają one zwiększyć zasięg i przyciągnąć określony ruch, który jest bardziej prawdopodobny do konwersji.

Podsumowując, oto trzy podejścia, które możesz podjąć:

Korzystaj z lokalnych katalogów, które zaspokajają potrzeby odbiorców docelowych

Znajdź niszowe specyficzne katalogi, które lista firm w branży

Ustal priorytety agregatorów autorytetów w swoim kraju (głównie tych, które istnieją od dłuższego czasu).

Tworzenie Ofert Lokalnych (Google , Bing I Apple)

Logo Google My Business, Bing Places I Apple Maps

Maksymalizacja ekspozycji oznacza bycie wszędzie tam, gdzie mogą być twoi klienci.

Google, oczywiście, jest początkiem, środkiem i końcem wszystkich rzeczy wyszukiwania. Zauważyliśmy już ich niemal monopol na platformę, z której ludzie najczęściej korzystają do wyszukiwania, ale mają również najpopularniejszą opcję mapowania.

6% udział Bing w rynku nadal reprezentuje wielu klientów. Jeśli chodzi o Mapy Apple, Cóż, Apple nie jest typem, który rezygnuje w obszarze, w którym zainwestowali czas i pieniądze.

Należy również pamiętać, że w Stanach Zjednoczonych jest 105 milionów użytkowników iPhone ' a, a od 2018 roku 23 miliony z nich korzysta z map Apple.

Mówiąc wprost, twoi klienci są wszędzie. Upewnij się, że ty też.

Tworzenie lokalnych ofert to świetny sposób, aby to osiągnąć i zaskakująco prosty proces. Większość wyszukiwarek zapewnia intuicyjne kreatory, które sprawiają, że proces jest prosty.

Oto niektóre z narzędzi, które zapewniają główne platformy i nasze lokalne wskazówki SEO do tworzenia ofert dla Twojej firmy:

Google Moja Firma

Obraz z Gyazo

Google Moja Firma (GMB) jest narzędziem, które lokalne firmy powinny używać do poprawy lokalnego SEO. Umożliwia tworzenie ofert specyficznych dla Twojej firmy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania, na mapach oraz na komputerach i urządzeniach mobilnych.

Jest darmowy i łatwy w użyciu, a jeden z najlepszych czynników rankingowych, którego używa gigant wyszukiwania, aby określić pozycję Twoich stron w wynikach organicznych. Jest to zatem istotna część każdej lokalnej strategii SEO.

Zapisywanie szczegółów drzemki na platformie jest łatwe. Oto prosta lokalna Lista kontrolna SEO dla GMB, aby zacząć:

Najpierw zweryfikuj swoją firmę, tworząc konto i wprowadź hasło, które Google wysyła na adres Twojej firmy w poście, aby potwierdzić Twoją lokalizację.

Następnie wypełnij swój profil, w tym kategorię swojej firmy, imię i nazwisko, adres i numer telefonu. Niektóre pola są opcjonalne, ale należy je wypełnić. Jeśli tego nie zrobisz, Google oferuje opcje dla innych, aby zrobić to za Ciebie, w tym twoich rywali.

Obraz z Gyazo

Na koniec dodaj swoje produkty i usługi do oferty, do której użytkownicy mogą uzyskać dostęp z panelu informacji.

Google wykorzystuje te informacje, aby uzupełnić profil Twojej firmy, panel wiedzy i pole odpowiedzi w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Bing Places

Zrzut ekranu strony głównej i korzyści z miejsc Bing dla lokalnego SEO

Bing jest drugą co do wielkości wyszukiwarką jednowyrazową na świecie, stanowiącą około 25% całego rynku. Jest szczególnie popularny wśród osób w wieku 45-54 lat – osób, które zazwyczaj mają najwyższe dochody do dyspozycji. Świetna wiadomość dla każdej firmy, która chce dotrzeć do tej grupy demograficznej!

Wystawianie na Bing Places – odpowiednik Google My Business-dlatego warto zwiększyć lokalny marketing w wyszukiwarkach.

Bing Places daje również możliwość importowania wszystkich informacji z Google Moja Firma, dzięki czemu jest to jeszcze łatwiejsze!

Jeśli wolisz wprowadzić swoje dane ręcznie, oto jak utworzyć listę miejsc Bing:

Najpierw zarejestruj się i zaloguj na swoje konto Microsoft. Konto Microsoft może być Twoim kontem Hotmail, Skype, a nawet XBOX Live.

Zrzut ekranu integracji Bing Business z Google Moja Firma

Następnie, gdy znajdziesz się w miejscach dla firm, przejdź do zakładki Dodaj swoją firmę, wybierz podstawowy detal biznesowy i wypełnij odpowiednie pola.

Na koniec przejdź do dodatkowych informacji biznesowych w następującej zakładce. Wprowadź dodatkowe dane, jeśli są odpowiednie.

Gdy Microsoft zweryfikuje Twoją firmę, wyświetli informacje podane w wynikach w Mapach Bing. Podobnie jak Google, otrzymasz ofertę, która oferuje przydatne informacje dla użytkowników.

Apple Maps

Ze względu na liczbę osób o wysokich dochodach, które korzystają z produktów Apple, optymalizacja oferty firmy dla map Apple jest również niezwykle ważna.

Statista informuje, że Apple miało 20% udziału w rynku smartfonów w Q4 2019, największy ze wszystkich dostawców, w tym Samsung.

3 zrzuty ekranu z Apple Maps local SEO search on mobile

Co więcej, użytkownicy w dużej mierze polegają na wyszukiwaniu głosowym Siri, gdy chcą znaleźć lokalne firmy na Mapach Apple. Dane sugerują, że ponad pół miliarda właścicieli iPhone ' ów aktywnie korzysta z asystenta głosowego.

Firmy nie tylko muszą brać pod uwagę słowa kluczowe wyszukiwania typu, ale muszą dokładnie przemyśleć słowa, które ludzie mówią podczas wykonywania lokalnych wyszukiwań.

Czy Twoja firma jest dostępna dla użytkowników Apple Maps? Jeśli nie masz pewności, możesz to sprawdzić, odwiedzając Apple Maps Connect i logując się za pomocą Apple ID, gdzie zobaczysz, czy masz już konto.

Jeśli konto Apple Maps nie istnieje, wykonaj następujące kroki, aby skonfigurować swoje konto:

Zaloguj się, używając istniejącego identyfikatora Apple ID lub tworząc swój własny.

Postępuj zgodnie z instrukcjami, a następnie Przeczytaj i potwierdź, że zgadzasz się z Warunkami Użytkowania.

Wprowadź nazwę firmy i lokalizację, aby zgłosić swoją firmę

Obraz z Gyazo

Wprowadź wszystkie informacje o firmie w następujący sposób:

- Nazwa firmy (nazwa miejsca)

- Status (tutaj zarządzasz starymi lokalizacjami, deklarując je jako "zamknięte" i "otwarte" bieżące lokalizacje)

- Kraj

- Kategorie (istnieje wiele kategorii, więc znajdź tę, która najlepiej pasuje do Twojej firmy)

- Numer Telefonu

- Czy Apple Pay jest akceptowane

Musisz wygenerować 4-cyfrowy kod bezpieczeństwa, klikając "Zadzwoń teraz", co spowoduje połączenie telefoniczne z Twoją firmą

Nie zapomnij dodać swoich linków społecznościowych!

I na koniec "Zdobądź to miejsce"

Wskazówka: włącz aktualizowanie tych szczegółów do obiegu pracy co kilka miesięcy. Upewnij się, że podane informacje są poprawne, ponieważ mogą mieć wpływ na to, czy klient wybierze Ciebie, a nie konkurenta!

Uzyskiwanie opinii o lokalnym rankingu

Google wykorzystuje recenzje jako sygnał rankingowy, który określa znaczenie stron biznesowych w lokalnych wynikach wyszukiwania. Im lepszy wynik recenzji, tym lepsza Marka i tym wyższa pojawia się w SERPach.

Zrzut ekranu przykładowego lokalnego przeglądu SEO Google i gdzie go znaleźć w SERPs

Jesteśmy pewni, że masz wielu klientów, którzy chętnie dadzą ci świecącą recenzję. Powinieneś zbierać i zbierać opinie klientów jak papier toaletowy podczas pandemii!

Google wykorzystuje zarówno średnią ocenę gwiazdek, jak i liczbę postów z recenzjami, aby określić jakość Twojej firmy. Im więcej, tym weselej.

q5jR2chvaGm6Z6EJ